Tuesday, December 18, 2012

kisah seram hantu megi


lame dah wei koi tok update belog ni...
selama tok makan megi
so, smalam tengoh malam hujan sejuk,
perut lapar gile
plan nok kluo makan mamak
tgh nok ambek baju,
ternampok sepeket megi
serius...koi lupe dah bile koi beli megi tu
sebab kat luo tu sejuk ngat
koi pun tok jadi la kluo
makan megi pun bes
dalam nok rebuih megi tu
baru koi pasan yg koi xde mangkuk
gerpu ngan sudu pun takde
koi pun pelik, dulu mcm ade..entoh la
pastu koi pun peroh otok koi
cam mane la koi nok masok megi ni weii...
pastu koi nampok cerek letrek tu
cerek letrek tu pun owang sewa bilik sebelum ni kasi
koi ambek je, lgpun koi mmg xde cerek letrek time tu
yg koi riso ni, kalo koi masok air panas
koi nok makan megi tu dalam bende?
air doh gelegok dah dalam cerek tu
koi pun dgn otok koi yg pandai ni pun
terus masok kan megi tu dalam cerek gelegok air tu
setel masalah...
ni gambonye...
lepas tu rase mcm dah lembut megi tu
koi buboh perencoh die...
gambo dgn perencoh tu tak daye koi nok letok sini
burhok ngat...
ape yg penting, megi tu sedap!nomnomnom
koi makan megi dlm cerek tu je...
hantu betol la makan megi dlm cerek letrek..


acap
p/s: exam start 2jan13

No comments: