Tuesday, October 16, 2012

tell u what...

Assalamualaikum n good day

tell u what...im boring rite now
so i wrote this entry.. haha
 bile aku bosan aku gi sini, renang2 di kolam upm. suke dalam yg 6m tu.
 bile rase mcm tak tahu nak buat ape utk letih kan badan, 
especially waktu malam bile dah study takde mood,
kolam renang p6, putrajaya aku shoot
 yg ni plak bile dah mati akal giler, gi main skuasy dgn dinding,
pastu gi nyibuk org training, aku selit same.
kene kitai bukan masalah
 hahahaa...ni time mati kutu
saje nak buang mase, semangat fokus nak kejar rekod baru
 ni buah rambutan muda
tak tahu la nape aku tepek sini
 this one never boring tgk...lol
kebetulan terbukak running man...layankan jelah

tu je utk entry ni
bye2

acap

No comments: