Sunday, April 22, 2012

More random...

Salam

Bersyukur kepada Allah atas kehidupan ini. Tq kepada yg sudi view blog ni, ruangan komen dibawah tu jgn dibiarkan kosong yer. :D

Baiklah, entry kali ni pasal random, byk gambar aku snap tapi nak buang sayang, so sebelum nak buang aku better abadikannya di dlm acapsuur. :D


 -apartment mutiara anggerik, kat seksyen 15, shah alam. ade member stay sini, bile bosan lepak umah die. haha.

 -sape yg biasa tgk lelepak kat ecurve mesti tahu kat mane ni. yes.kat the curve.that was my first time dtg the curve n tgk wayang.ohsem place, it integrated with the curve,ecurve and ikea. nice place to hang out especially time byk duit belanje.hehe

 -these are tiket wayang tgk kat the curve tu, the grey not bad, haywire, sucks!

 -ok,this is kat office lama kat cubical aku tu ade printer laser ni, bile rosak, budak tu pandai repair.haha 

 -ini buku my lil sis yg beli, tgk nama author mcm same berminat nak bace, dah bace habis, it is compilation of entries of his blog. the great thing is penulisan dia forward, get to the point. Saranannya: sudah tiba masanya utk kita hidup mengikut suruhan Allah.
*insaf...
 
 -this is at pUsat Islam, UiTM skang dah digelar masjid. luar di mcm petak2 je, tapi dalam designnya sgt cantik.

 -this, rasenye semua tahu. Masjid Negeri, Shah Alam.

-ni kat umah, temerloh, bawah rak kasut tu, mak aku bela sekor kucing yg beranak. Setahu aku, last2 semua anaknye mati keras. sian. mak kucingnye entah mane entah.

 -kereta kecil warna merah ku...haha.time ni hujan lebat giler kat temerloh.
air longkang limpah2.

 -antara benda yg aku suke adalah hujan.
mungkin time kecik2 dulu, aku slalu mandi hujan,
mak takde sebab ngajar kat skolah sesi petang, 
so, boleh dikatakan setiap hujan aku mandi.
dan setiap kali nya, rasa mandi hujan berbeda-beda.

 -ok, back to shah alam. kalo jogging kat tasik seksyen2 tu,
mesti sampai kat sini, lepak2 melayan angin sepoi2 bahasa.

 -org kate tu bangunan theater.aku pun malas nak bicara.

 -this one is gerai burger kat seksyen 9.
jarang2 beli kat sini. bile lalu je.

 -one day hari tu, cermin kereta kecil warna merah ku retak.
suspek, mamat yg potong rumput. tak berkecai sbb tinted.
Still melekat lagi, sempat la sampai kedai tukar cermin.

 -adehh...ujian.

 -tukar kat seksyen 24, dr.cermin nama kedainye.rm 150 terbang..
*redho....

 -rasenye gambar ni dah lame kot...ni kat Pantai Teluk Cempedak, Kuantan.
datang malam2 saje lepak utk dibuai angin laut. yelakan,
nak org belai takde awek..
 
 Ok. this one is kat RnR Gombak dr pahang. Nak ke Penang, hantar adik
ke rumah sewa baru die, praktikel disane.

 -pegi dgn ayah singgah jap kat taman boltan,solat subuh.

 -pastu terus drive menghala utara. singgah jap di RnR kalo tak silap
err..aku pun dah lupe RnR mane neh.
 
 -rehat lagi

 -tekan2 minyak sampai gak kat tol jambatan epic malaysia ni
this is my first time sampai Penang.

 -kind of excited kot naik jambatan ni. Dari jambatan ni boleh nampak view yg lawa.
Nampak Penang sepanjang pulau.
 
 -this one is epic.

 Also this.

 -and this..ronda punya rondaa, one way je jalan2 sini. google tidak berguna lagi.
Even direction GPS pun tak betol.tak update mungkin.

 -not bad penang. Org kate Hong Kong Malaysia. ade TimeSqure.

 -sampai pun kat Penang Medical College. Saje nak jalan sini
so that my lil sis tahu jalan dulu sebelum drive ke sini esoknye utk
register.

 -then, solat jap after makan nasik kandaq.lupe dah sejid mane ni.

 -Ok, back to shah alam. Pejam celik dah 6 tahun duk s.alam
seriusly aku perlu environment baru.

 -ni kat Toran cafe, seksyen 13, western sini terbaik tapi harga agak mahal
utk budget student.

 -yg ni plak jalan Alam Impian, time ni jalan jam, ditambah dengan matahari
shine direct from in front.perghh.Shade mane shade?

 -yg ni plak kalo tak silap was dekat Pak Li kopitiam, seksyen 7.
aku suke sgt minuman coklat. Entah la kenape. org kate mcm budak2 
suke minum ice blanded, ais krim on top...haha.sedap kot.
hahaha

 -yg ni abang sulung nikah, awal bulan ritu.

 ni plak aku tak tahu. gambar ni snap time aku tak boleh tidr malam. 
bilik aku kat umah temerloh tu mcm bangsal atas rumah.hehe.

 -ce tgk tajuk buku2 tu, rasenya aku pun nak buat buku gak lah.
tajuknye "how to pakai baju" atau "Anda dan twitter"
hahaha

 -just big apple donuts.

 -ni kat taman chatin, mentakab. Tiap2 petang, kalo rajin aku main lari2 kat sini.

 -just my tweetdeck...kalo bosan ni la jadiinye...

 -this one is kat klinik mentakab.buat medical check up.
syukur, masih sihat. moga sentiasa sihat.

 -star mall mentakab. kat sini aku tgk citer battleship.sini ade GSC.
time beli tiket wayang,rase mcm aku tak berada di temerloh.

-ok back to shah alam.this one is kat jalan HICOM. jalan sini dah siap.
lawa. lancar. tapi selancar mane pun, kalo ade emergency jamm jugak
nak2 kalo jammed kat depan traffic light mcm dlm gambar tu.
 
-this one kat umah abg sulung, kat klang, taman sri sentosa. kat sini ade seekor mak tunggal anjing
bersama 3 ekor anaknya. Anak2 die suke dtg kat org.konon2 kite sudi main dgn die lettew.
shuhhh shuhh!

hehehe.OK...letih menaip. till next entry.jgn lupe follow my twitter acapclapclap utk tuit yg menyampahkan dan menyakitkan hati.
hehehe

acap
p/s; tak sabar nak jd warga UPM...hehe..

1 comment:

lieynanilaz said...

puas tengok gambar!!...