Friday, October 21, 2011

CS1.6 ... Salam Jumaat

Assalamualaikum

Rasenye, semua org tahu ape tu game counter strike. Teringat dulu2 time sek. menengah, bile outing(kuar banda) je singgah kat cc main game cs.haha

Punye lah lama tak main, kelmarin ternampak dlm lappy kawan ade installer cs 1.6. Ingatkan aku dah tinggal dah benda ni, entah mcm mane entah aku gi copy gak.
Lepas install smalam, dgn selamber aku main time office, secara terbuka tanpa menghiraukan masa depan. Rase mcm bt revision.

Then, tembak menembak disambung semula di rumah plak, sampai kul 2pg. Adakah aku kembali ke zaman ketagihan game ni?

Oh tidak. Difikirkan balek, cs. 1.6 is a good distraction. hahaha....so...
WHAT IS YOUR DISTRACTION?

till next post

Hari ni hari jumaat, 
so marilah sama2 kita menambah amal ibadat kita. 
Dunia ini sementara je.

2 comments:

yen(toka ziizokukuto) said...

huhuh,,,game ni memang berpengaruh kann,,
saya pulak jeinis,,addict dota,,hehe

Marina said...

adik sayer pon suker main game ni...